Dutchies in New Zealand 2018

Zondag 21 januari Weta Cave en Wellington

Tegen 12:30 Francine opgehaald van het vliegveld. Hierna naar het Weta Cave gegaan. Een klein museum van Lord of The Rings met een Film over het ontstaan en hoe de figuren gemaakt worden.

Deze studio’s worden nog steeds gebruikt voor films over de gehele wereld. Hierin (digitale bewerking, miniaturen  etc is New Zealand zowat leading in de film industrie!!

We hebben in het centrum van wellington de camper geparkeerd op een betaalde parkeerplaats en zijn naar de markt gelopen. Hier was ook een gedeelte waar allemaal verschillende eet marktkramen zijn. Dus we konden allemaal onze eigen maaltijd uitkiezen.

Nog wat geshopt in de stad.

Terug bij de parkeerplaats vonden we een ticket achter de ruiten wisser met een bedrag van 65 NZ Dollar. We hadden maar voor 1 plaats betaald en we stonden op 2 plaatsen.

We hebben bij Francine en Michael in de achtertuin de avond maaltijd genuttigd.

Na het eten hebben we op verzoek van Francien nog een 8 rondjes gerummikubt.

Ik (Annie) heb vandaag 1 keer kunnen winnen.

Cor

Ff bijgelezen wat jullie allemaal meemaken. De ijsjes lijken het favourite toetje en volgens mij vertoont de camper nogal wat bijgeluiden, maar hopen dat het daar bij blijft. En natuurlijk is een parkeerbon nooit leuk, schop toch een gat in de begroting. Dit weekend is hier de competitie weer begonnen met o.a. Ajax-Feyenoord 2-0. Gelukkig voor Joop wist PSV overtuigend in blessuretijd (93) via de Jong de buit veilig te stellen. Veel plezier verder ik kijk uit naar de volgende op-date

marleen van den Tillaar

volgende keer kleiner campertje huren hahahah